**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Αντγος ε.α. Πούλος Γεώργιος, Υποψήφιος Αντιπρόεδρος-Μέλος του ΔΣ/ΕΑΑΣ





Αντιστράτηγος ε.α. Γεώργιος Πούλος
Υποψήφιος Αντιπρόεδρος και Μέλος του Δ.Σ. Ε.Α.Α.Σ.

  Συνάδελφοι και φίλοι,
  Συμμετέχω στις εκλογές του τρέχοντος έτους για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (Ε.Α.Α.Σ.), ως υποψήφιος για τη θέση του Αντιπροέδρου αλλά και του Μέλους. Ως εν ενεργεία αξιωματικός, υπηρέτησα σε όλες τις θέσεις και υπηρεσίες του Στρατολογικού Σώματος. Ειδικότερα, ως Τμηματάρχης και Διευθυντής Στρατολογικών Γραφείων Επιτελής ΓΕΣ, Γ.Ε.ΕΘ.Α., βοηθός ΑΚ. ΑΜ. Βόννης και Διοικητής 1ης Διοίκησης Στρατολογίας, Διευθυντής Γ.Ε.ΕΘ.Α./ΔΣΛ. Μου έχει απονεμηθεί, δε, και ο τίτλος του επίτιμου Διευθυντή Γ.Ε.ΕΘ.Α./ΔΣΛ.  
  Είμαι πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής του Α.Π.Θ. και έχω φοιτήσει σε όλα τα σχολεία του Σώματός μου, καθώς και στην Στρατιωτική Σχολή Ξένων Γλωσσών (Σ.Σ.Ξ.Γ.), Σχολή Προγραμματιστών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Π.Η.Υ.) και Σχολή Εθνικής Άμυνας (Σ.ΕΘ.Α.). Μιλώ τρεις ξένες γλώσσες: αγγλική, γερμανική, ιταλική.
  Διετέλεσα Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Αποφοίτων Σ.Σ.Α.Σ. από τον Νοέμβριο 2010 έως και τον Ιανουάριο 2013.
  Στη ζωή μου έχω σαν αρχή την προσφορά και τα έργα. Με την εκλογή μου, θα ήθελα να μου δοθεί η δυνατότητα να προσφέρω ανιδιοτελώς και πέρα από προσωπικές φιλοδοξίες και στρατηγικές στο νέο Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ., ώστε αυτή να εκπληρώσει την αποστολή της. Το Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ., ως εκπρόσωπος των συναδέλφων Αποστράτων, πρέπει να ενεργεί αποκλειστικά με γνώμονα τα συμφέροντα, τις διεκδικήσεις και τα δίκαιά τους, χωρίς δεσμεύσεις και εξαρτήσεις. Πρέπει να δώσει λύσεις στα χρόνια αιτήματα που απασχολούν τον χώρο μας, όπως μισθολόγιο και συντάξεις ανεξάρτητα από την υπό έκδοση απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, επιβολή περικοπών συντάξεων σε όσους παραιτήθηκαν και είναι κάτω των 55 ετών κλπ.  
  Στόχος μου είναι να καταβάλλω κάθε προσπάθεια ώστε το Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Σ. να έχει δυναμική παρουσία, κοινωνική προσφορά και αγαστή συνεργασία με Υ.ΕΘ.Α., τις άλλες Ενώσεις Αποστράτων των Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας καθώς και τα Παραρτήματα της Ε.Α.Α.Σ., αλλά και με άλλους φορείς όταν και όπου αυτό απαιτηθεί.

  Σας ευχαριστώ
  Γεώργιος Πούλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου