**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Βιογραφικό Υπτγου ε.α. (Σ) υποψηφίου Αντιπροέδρου - μέλους για το ΔΣ/ΕΑΑΣ





24 Ιανουαρίου 10:12 π.μ.

Γεώργιος Πούλος :Υποψήφιος για Αντιπρόεδρος και για μέλος του ΔΣ/ΕΑΑΣ Συνάδελφοι και φίλοι,

Συμμετέχω στις εκλογές του τρέχοντος έτους για την ανάδειξη του νέου ΔΣ της ΕΑΑΣ,και είμαι υποψήφιος για τη θέση του Αντιπροέδρου αλλά και του μέλους.

Σαν εε αξκός, υπηρέτησα σε όλες τις θέσεις και υπηρεσίες του Στρατολογικού Σώματος. 
Ειδικότερα δε ως Τμημχης και Δντής Στρατολογικών Γραφείων,επιτελης ΓΕΣ,ΓΕΕΘΑ,Βοηθός ΑΚΑΜ Βόννης και Δκτής 1ης Διοίκησης Στρατολογίας,Δντής ΓΕΣ/ΔΣΛ και Δντής ΓΕΕΘΑ/ΔΣΛ. Μου έχει δε απονεμηθεί και ο τίτλος του επίτιμου Δντη ΓΕΕΘΑ/ΔΣΛ.

Είμαι πτυχιούχος Νομικής ΑΠΘ και έχω φοιτήσει σε όλα τα Σχολεία του Σώματος καθώς και σε ΣΣΞΓ, ΣΠΗΥ και ΣΕΘΑ. Ξένες Γλώσσες: Αγγλική, Γερμανική και Ιταλική.

Διετέλεσα Αντιπρόεδρος του ΔΣ του Συνδέσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ(Νοέμβριος 2010- Ιανουάριος 2013). Στη ζωή μου είχα και έχω σαν αρχή την προσφορά καθ τα έργα. Θα ήθελα να μου δοθεί η δυνατότητα να προσφέρω ανιδιοτελώς και πέρα από προσωπικές φιλοδοξίες και στρατηγικές στο νέο ΔΣ της ΕΑΑΣ ώστε αυτή να εκπληρώσει την αποστολή της Γ. Πούλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου