**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Ψηφίστηκε το ΄΄αντιελληνικό΄΄ ( και όχι αντιρατσιστικό ) νομοσχέδιο



Κ. Συνάδελφοι .

Επί της αρχής υπερψηφίστηκε το "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο του υπουργείου "Δικαιοσύνης" (??)  ενώ η συζήτησή του θα συνεχιστεί την Παρασκευή οπότε και αναμένεται να ψηφιστεί και επί των άρθρων.
Σε ότι αφορά τις γενοκτονίες το μοναδικό που αναγνωρίζει ως "Ολοκαύτωμα" είναι η εβραϊκή γενοκτονία.Καμμία αναφορά στις γενοκτονίες των Ελλήνων Ποντίων, Ελλήνων της Μικράς Ασίας και Αρμενίων, απλά μια γενική αναφορά σε αυτές που έχει αναγνωρίσει η Βουλή.
-Διαχωρίζει τις κάθε είδους γενοκτονίες (εκατοντάδες, άν όχι χιλιάδες) από το Ολοκαύτωμα τό οποίο το «παραχωρεί» ως άλλη έννοιολογική έκφραση της κάθε γενοκτονίας, αποκλειστικά στούς Εβραίους.
-Πλέον οποιος στην ελληνική επικράτεια αμφισβητεί δημόσια τό Ολοκαύτωμα των Εβραίων ή κάποια άλλη γενοκτονία που αναγνωρίστηκε από διεθνές ή ελληνικό δικαστήριο, θα τιμωρείται. Ομως η ποινική δίωξη δεν ισχύει για τους αρνητές των γενοκτονιών των Ελλήνων τού Πόντου καί τής Μικράς Ασίας, τών Αρμενίων, Ασσυρίων, κ.λ.π. (Θεοδωρίδης, Ρεπούση, κ.λ.π.) αφού οι γενοκτονίες αυτές ΔΕΝ έχουν αναγνωριστεί από ελληνικό ή διεθνές δικαστήριο!
Η κυβέρνηση, επίσης, "έγραψε και στα παλαιότερα των υποδημάτων της" τις αντιδράσεις της Εκκλησίας για τους ομοφυλόφιλους και πλέον όποιος λέει τον π@@στη, π@@στη, θα διώκεται ποινικά.
 Oσο για τους 38 βουλευτές της ΝΔ που είχαν κάνει "επανάσταση" και εχαν στείλει και επιστολή στον Α.Σαμαρά, πιο "ΚΟΤΕΣ" δεν υπάρχουν. Ολοι με μια φωνή είπαν "Ναι" στο ανοσιούργημα σε βάρος του Εθνους και της Κοινωνίας, που "φτύνει στα μούτρα" εκατομμύρια σφαγιασθέντες Ελληνες και την ίδια την Ορθόδοξη Εκκλησία.
Πέρα από την καταφανή ξενόφερτη προέλευσή του το παρόν νομοσχέδιο αποτελεί μιά ακόμα προσβολή για τους φυσιολογικούς Έλληνες.
Ρατσισμός είναι όταν θεωρώ κάποιον κατώτερο από έμενα και του φέρομαι ανάλογα δλδ άνισα.
Ο Ελληνας δεν θεωρεί το εαυτό του ανώτερο του Αλβανού, Πακιστανου κτλ. Η άσχημη συμπεριφορά του Ελληνα πηγάζει από την αγανάκτηση η οποία αγανάκτηση πηγάζει από την άσχημη συμπεριφορά των ανθρώπων αυτόν προς εμάς.Την άσχημη και βίαιη συμπεριφορά των ανθρώπων αυτόν την αντιλαμβάνομαι. Όταν ο άλλος δεν έχει να φάει 20 ήμερες λογικό είναι να κάνει κάτι το ακραίο για να φάει ή αυτός ή το παιδί του.
Το ότι την αντιλαμβάνομαι και εν μέρει την δικαιολογώ δεν σημαίνει ότι πρέπει να την ανέχομαι. Θα μπορούσα ίσως να την ανεχθώ στο "σπίτι τους" ... Στο δικό μου σπίτι , στην Πατρίδα μου ούτε μου αρέσει , ούτε  την ανέχομαι.
Το 'σπίτι μου" είναι δικό μου και οποίος διαμένει ή φιλοξενείται σε αυτό θα το κάνει με τους δικούς μου ορούς και αρχές. Δεν θα προσαρμοστώ εγώ, εκείνος θα προσαρμοστεί.
Αυτό δεν είναι θέμα ρατσισμού και ισότητας , αυτό είναι θέμα κτησης και κατοχής .... "το σπίτι μου" είναι δικό μου "σπίτι" και έφτυσα αίμα και ίδρωτα ο πατέρας μου και εγώ για να το αποκτήσω.
Με ποιό δικαίωμα κ.κ. Βολευτές και Πολιτικάντηδες;
Με ποιο δικαίωμα μου ορίζετε τις ιδεολογικές και θρησκευτικές επιλογές μου ?
Με ποιο δικαίωμα περιορίζετε την έκφραση των επιλόγων μου άρα βασικές αρχές της ελευθερίας μου ?

Αυτό τα πράγματα δεν είναι λογικά ... είναι γελοία και για τον κάδο τον άχρηστων.
Και μια και λέμε για γελοία ας δούμε και την Γελοία πλευρά του πράγματος.
Εκτός από την Αγία Γραφή  που θα είναι ποινικό αδίκημα άν κάποιος διαβάσει δημόσια απ αυτήν αποσπάσματα που αναφέρονται στους "αρσενοκοίτες" θα αλλάξουν οι παρακάτω παροιμίες γιατί είναι ρατσιστικές :
-ομοφυλόφιλοι και παλικάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια
-τον μελαψό (αράπη) όσο κι αν πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς
-Μάθαν πως γ@μιώμαστε, πλακώσανε κι οι αθίγγανοι (γύφτοι)
-Είδε ο Ρομά (γύφτος) τη γενιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του
-Το ντέφι κι η Αποκριά του ομοφυλόφιλου (ποuστη) είναι η χαρά.
- Tο μουστάκι είν' ο φερετζές του ομοφυλοφίλου (ποuστη).

Επίσης ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΟΥΝ και τα παρακάτω:
Ελληνικές Ταινίες
Ο Άνθρωπος που γύρισε απ τη ζέστη
Το Αράπη κι αν τον πλένεις
Αγάπη μου ΟΥΑΟΥΑ

Ελληνικά άσματα

Ο Αράπης του Γ. Ζαμπέτα
Η μάγισσα της Αραπιάς ( Αραπιά ) Β. Τσιτσάνη
Στη μαγεμένη Αραπιά   Γ. Μητσάκη
Ο γερο-νεγρος Τζιμ    Μανος Λοϊζος
Καληνύχτα Σύντροφοι. Μην παραξενεύεστε το γράφω για όσους πίσετυαν (ακόμα) οτι κυβερνάει η δεξιά .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου