**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

΄΄Κάλαντα ΄΄ Προέδρου ΤΣ/ΕΑΑΣ Νομού Πιερίας

Κάπου έπρεπε κατά την γνώμη μου να πω κι εγώ τα ΄΄κάλαντα΄΄!!! Νομίζω να τα είπα όπως έπρεπε  και ανάλογα πάντα της ημέρας !! Ευχαριστώ τον Διευθυντή του Ράδιο Ενημέρωση 922 της Κατερίνης κύριο Χρυσικό Ηλία για την πρόσκληση που μου έκανε  να πω κι εγώ μαζί του και με τον φίλο μου  Συνταγματάρχη ε.α. κύριο Ευάγγελο Αθανασιάδη  τα ΄΄δικά μας κάλαντα΄΄!!!
Εύχομαι στο Ράδιο ενημέρωση 922 χρόνια πολλά χρόνια καλά και πάντα να μας ενημερώνει με καλές και μόνο ειδήσεις.

https://www.youtube.com/watch?v=KWrA7OEgIEs&feature=share


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου