**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Εκδήλωση από υποψήφιο Πρόεδρο ΔΣ/ΕΑΑΣ Αντγο ε.α. κ. Ροζή Βασίλειο στη ΛΑΕΔ - 14 Φεβ 2017 !


Αγαπητοί συνάδελφοι του Στρατού Ξηράς, της ΕΛ.ΑΣ, μέλη οικογενειών εκλιπόντων συναδέλφων.
Στο δρόμο προς τις εκλογές της ΕΑΑΣ της 19ης Φεβ 2017, ολοκληρώθηκαν οι επισκέψεις μου στα Παράρτημα της Ε.Α.Α.Σ. (σε 30 συνολικά), όπου παρουσίασα τις Βασικές Θέσεις και Αρχές μου ως Υποψηφίου Προέδρου του Δ.Σ. /Ε.Α.Α.Σ. 

Μετέφερα το όραμα και τα "πιστεύω" μου για μια ΕΝΩΣΗ δυνατή και μεγάλη, σύγχρονη και αποφασιστική, ανεξάρτητη και δυναμική αλλά κυρίως ανταποδοτική στα μέλη της. χωρίς παθογένειες και αγκυλώσεις του παρελθόντος.

Την Ε.Α.Α.Σ. που αξίζουμε και που επιθυμούμε, αντάξια των προσδοκιών μας, την Ε.Α.Α.Σ. της καρδιάς μας.
Τη Τρίτη 14 Φεβ.2017 και ώρα 11.00π.μ στην αίθουσα συνεδρίων της ΛΑΕΔ. οργανώνω εκδήλωση για συζήτηση , ανταλλαγή απόψεων και παρουσίαση των βασικών θέσεων μου, στους προέδρους Ομοσπονδιών, Συνδέσμων Όπλων και Σωμάτων, Συνδέσμων Τάξεων, Ορφανικών Οικογενειών, Σωματείων και Οργανώσεων Ν.Π.Ι.Δ. που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αποστράτων και συναδέλφων
.
Η παρουσία σας στην εκδήλωση αυτή θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για εμένα και θα μου δώσει ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση .
Με εκτίμηση
Αντγος ε.α. Ροζής Βασίλειος
Αντιπρόεδρος και υποψήφιος Πρόεδρος Ε.Α.Α.Σ
Μου αρέσει!
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου