**** Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα μας. Σας περιμένουμε και στα γραφεία μας, στο Παράρτημά μας στην Πλατεία Ελευθερίας (είσοδος: πεζόδρομος, Κανάρη 2) στην Κατερίνη ****

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Βιογραφικό Υπτγου ε.α. (ΤΧ) υποψηφίου Προέδρου ΔΣ/ΕΑΑΣ




Γεννήθηκα στο Αίγιο Αχαίας τον Ιανουάριο του 1954.
Απεφοίτησα το 1972 από το πρακτικό τμήμα του Γυμνασίου Αρρένων Αιγίου και πέτυχα στην  Σ.Σ.Ε  , από την οποία απεφοίτησα τον Ιούλιο του 1976 ονομασθείς Ανθλγός  του Τεχνικού Σώματος.
Απεφοίτησα από την Σ.ΤΕ.Α.Τ.Χ το 1980 και πέτυχα στο τρίτο έτος του Εθνικού Μετσόβιου  Πολυτεχνείου .
Έλαβα το Δίπλωμα του ηλεκτρολόγου (ηλεκτρονικού ) μηχανικού το 1983.
Απεφοίτησα από όλα τα σχολεία του Τεχνικού Σώματος με λίαν καλώς.
Μετεκπαιδεύτηκα στις Η.Π.Α στο Α/Α σύστημα HAWK .
Υπηρέτησα ως επιτελής , αλλά  τις περισσότερες φορές ως διοικητής (από Λγος και άνω) σε Μονάδες  , Συγκρότημα  και Σχηματισμό του Τεχνικού Σώματος .
Υπηρέτησα στην ελληνική πρεσβεία των Η.Π.Α , καθώς και στο Πεδίο Βολής Κρήτης ως κλαδάρχης τεχνικών υπηρεσιών.
Αντιπροσώπευσα την Ελλάδα σε πλήθος επιτροπών σε οργανισμούς  του Ν.Α.Τ.Ο .
Υπηρέτησα για δύο έτη (2004-2006) στο ΥΠ.ΕΘ.Α  ως  διευθυντής .
Τιμήθηκα με όλα τα προβλεπόμενα  , στο βαθμό μου , μετάλλια , παράσημα και διαμνημονεύσεις.
Τιμήθηκα από τοπικές κοινωνίες για την κοινωνική μου δράση ,ειδικά στην παραμεθόριο ( Διδυμότειχο ) .
Τιμήθηκα από οργανισμούς του Ν.Α.Τ.Ο αλλά και των Η.Π.Α για την συμβολή μου.
Είμαι μέλλος του ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ
Γνωρίζω άριστα την αγγλική γλώσσα.
Είμαι από το 1978 παντρεμένος και τώρα ευτυχής πατέρας δύο τέκνων  , 25 και 35 ετών .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου